Lorum ipsum dolor sit amet

KundeBichel VineDisciplinIdentitet / Instore / WebMere infoRené Kirkegaard

You don’t need asilver fork to eat good food

Bichel Vine har et af Danmarks bedste vinsortimenter med vægt på vine fra små topproducenter. Hos Bichel Vine er man samtidig ekspert i at koble mad og vin. Her møder du gastronomiske missonærer, der forkynder deres kærlighed til mad og vin, fordi de ønsker at give dig en særlig oplevelse. Ikke alle vinforkyndere er nede på jorden, når de beretter om “terroir”. Det er de hos Bichel Vine – måske udfra den gamle devise “You don’t need a silver fork to eat good food.”

Aidgency har designet ny corporate identity til Bichel Vine.

Kunsten at forføre på distancen

Alle hos Bichel Vine udstråler en stolthed, begejstring og passion, der gør dem i stand til at forføre de mennesker, de står overfor. Men som gårdbutik står Bichel også overfor en udfordring: At kunne forføre på distancen. Det kræver en anderledes form for appeal og tiltrækningskraft, og andre virkemidler Også på distancen er ydmyghed, ærlighed og sanselighed et effektivt virkemiddel, når mennesker skal tiltrækkes og fastholdes.
Aidgency’s oplæg indeholdt en visuel og koorporativ identitet – blandt andet indarbejdet i Bichel’s magasin, instore og en “state-of-art”-webløsning (lanceres i løbet af oktober 2016).