Nyt navne- og logodesign til dansk private dining-tjeneste.

KundeChefmade.dkDisciplinNavne- og logodesignMere infoRené Kirkegaard

Ny navn og logo

Private Dining handler om at få en professionel kok i køkkenet. Derhjemme, vel at mærke. En trend, der er stigende efterspørgsel på. Herhjemme blev det Neat Meal, der tog teten på konceptet. De lancerede Danmarks privat dinner-platform i februar 2017. Den blev hurtigt en stor succes, men Neat Meal-navnet var til gengæld svær at fordøje for kunder og samarbejdspartnere. Aidgency fik derfor til opgave at designe nyt navn og logo. Navnet blev Chef Made. Logoet blev en et symbol på private dining: kokkehuen og hjemmet.

Design- og redesign

Sagt af Christoffer Tellefsen, medstifter af Chef Made: “Vi er superglade for navnet Chef Made samt vores nye logo. God detalje i logoikonet, og både navn og logo matcher vores identitet. Vi fik hurtigt Aidgency på opgaven, og de levede fuldt ud op til tilliden”. Tjek Chef Made ud på chefmade.dk.

Mangler din virksomhed eller din produktlinje personlighed? Aidgency’s designere er klar til at designe en profil, der skaber brandværdi. Kontakt René Kirkgaard på tlf. 86 20 25 25.