KundeRelatedDisciplinIdé, koncept. UX og designMere infoRené Kirkegaard

Nordisk Dubai-kampagne

Aidgency har designet en nordisk kampagne for Dubai Tourism i samarbejde med PR-bureauet Related . En kampagne, der promoverer Dubai som en attraktiv vinterdestination og et godt alternativ til Asienrejsen. Dubai er garant for vintersol, minimal tidsforskel (ingen jetlag), storbyfaciliteter i verdensklasse, enestående strande, masser af aktiviteter, høj hotelstandard og stor sikkerhed. Vi stod med en perlerække af gode argumenter.

Vi designede en kampagne, der kombinerede viden med drømme. Viden om Dubai og drømmen om at vinde en skræddersyet rejse til det eksklusive ferieparadis. Vi udviklede en konfigurator og lod brugerne konfigurere deres personlige drømmerejse på et kampagnesite. En rejse, de efterfølgende kunne vinde. Det sikrede høj involvering og værdifulde data om brugernes drømmerejse (hotelstandard, aktiviteter, oplevelser).

Kampagnen er målrettet Norge, Sverige, Finland og Danmark, og visuelt tilpasset hvert land.

Aidgency står bag idé, koncept, design og UX.