KundeHeiring SmykkerDisciplinWebdesign og logoMere infoCarsten Hebsgaard

Jewellery is simply what they do best

Heiring skaber unikke håndlavede smykker med stor personlighed og masser af historie. Værdier, som Herings identitet naturligvis skal afspejle. Aidgency blev valgt til at designe  et nyt logo til Heiring samt skræddersy et unikt website med afsæt i “personlighed” og “storytelling”. Because design, is simply what we do best;-).

Heiring ønskede en humlebi i logoet. Den har masser af symbolværdi, og ifølge flere beregninger i princippet ikke i stand til at flyve. Men humlebien vifter og vrider sine vinger og kan variere udsvingets størrelse efter behov. Den er anderledes end sine konkurrenter – og har stor succes med det.

Det nye logo er vores designers fortolkning af humlebien, og en kombination af humlebiens vinger og ringe, der symboliserer smykke. Den lette streg associerer til håndværk.

Hering.dk fortæller historier om hvert eneste Hering-smykke. En historie, der giver smykkerne endnu mere identitet. Sitet er blevet et enkelt og lyst brandsite med fokus på godt håndværk, tidløst design og storytelling.

"Vi kan kun anbefale Aidgency. Vi havde internt i firmaet brugt en del tid på at drøfte logo- og webdesign, så rigtigt spændende at se, hvordan de fortolkede vores brief. Vi var meget positive og glade for at se, hvor hurtigt Aidgency fangede vores tanker. Alt blev som vi havde håbet."

Mai-Britt Heiring Sørensen / salgschef, Heiring Smykker