KundeHungry.dkDisciplinKommunikationsplatform og visuel identitetMere infoRené Kirkegaard

You'll love to get Hungry

“From now on, you’ll love to get hungry”. Dette postulat blev ikke kun afsættet til en tv-reklame for Just-Eat-udfordreren Hungry.dk, men hele kommunikationsplatformen og visuelle identitet for Danmarks nye takeaway-portal. Således lagde Aidgency kimen til Hungry.dk’s  360 grader brandingkampagne, der blev rullet ud på alle platforme. Analoge såvel som digitale.

En anderledes tv-reklame blev det også til. Her valgte vi at gå tilbage i tiden og fange commercial-stemningen fra 50’ernes USA. Resultatet blev en anderledes tv-reklame, der både på lyd- og billedsiden vakte opsigt i Viasat’s reklameblok – og stadig gør. Universet har kørt siden 2013.

“Vi efterspurgte et univers med karakter ... som samtidig var så fleksibelt, at vi selv kunne arbejde med det. Aidgency præsenterede os for cartoon-universet, og det gik vi med. Det har givet os en klar profil, som vi siden har udbygget."

Rune Risom / Adm. direktør, Hungry.dk