Aidgency har designet lyspunkt.dk med fokus på bruger- og købsoplevelse.
Et inspirationssite og webshop, der understøtter designprofilen og -produkterne.

KundeLyspunktDisciplinWebdesign og UXMere infoCarsten Hebsgaard

Fokus på bruger- og købsoplevelse

Aidgency har navngivet Lyspunkt, og i samme proces designet logo og visuel identitet til Danmarks vel nok mest inspirerende belysningskæde. En stor del af designopgaven har også været at skabe et inspirerende website og en spændende webshop med fuldt fokus på bruger- og købsoplevelsen – optimeret til alle platforme. Det hele blev launchet i foråret 2017 med en kampagne målrettet sign-up-kunder. Aidgency har stået for design og UX.

Stort kadeau til Inet-design som har implementeret løsningen i Dynamic Web

”Aidgency har løst opgaven fuldt ud og har samtidigt givet os sparring og modspil.Mange af de ønsker og krav vi havde, er blevet udfordret – og resultatet taler for sig selv”.

Mikael Jensen / Marketingsansvarlig, Lyspunkt