Økodag er en sanselige oplevelse – det understøtter sitet. Dernæst har flere tekniske features sikret optimal brugervenlighed, såsom geotracking, nedtællingsur, Facebook sharing, livestreaming, pressetools m.m.

KundeØkologisk LandsforeningDisciplinWebdesign og printMere infoCarsten Hebsgaard

Køernes forårsfest

Vi har alle set en mark med køer, men de færreste har set en mark med dansende køer. Og dog, for 250.000 danskere deltager hvert år i Danmarks største nationale økologiske event: Økodag. Hvert eneste år, en søndag i april, lukkes de økologiske køer på græs under stor jubel. Ikke mindst køerne jubler, og det er et stort tilløbsstykke. Hele eventen markedsføres på økodag.dk, der er midtpunkt for alle aktiviteterne.

Aidgency har designet økodag.dk med fokus på brugervenlighed og -oplevelse. Vi har haft en visuel approach til opgaven, og har prioriteret billedsiden højt – herunder også levende billeder – for at give gæsterne et glimt af de oplevelser, der venter dem. Økodag er en sanselige oplevelse – det understøtter sitet. Dernæst har flere tekniske features sikret optimal brugervenlighed, såsom geotracking, nedtællingsur, Facebook sharing, livestreaming, pressetools m.m.

Aidgency står bag design og UX. Oplevelsessitet er udviklet i Umbraco.

”Top professionel sparring og udførelse hele vejen fra idéudvikling til lancering af løsningen – det gælder for såvel udvikling af sitet samt design af printmateriale. Som kunde, har vi været i trygge hænder igennem hele processen”.

Birgitte Nygaard / projektleder, Økologisk Landsforening