Instore skal animere og aktivere

Butikken er et medie med stort potentiale. Her kan du få opmærksomhed og taletid gennem butiksmarkedsføring, der skaber afsætning, branding og involvering. Aidgency har erfaring med at forenkle og forstærke komplekse instore-løsninger, så de får en plads i butikken – og i kundernes bevidsthed. Vi har også erfaring med at designe shop-in-shop-løsninger, så de animerer og aktiverer instore.

Display

Displayet er en instore-klassiker, der både fungerer som talerør og stemningsspreder, og en effektiv repræsentant for dit budskab og produkt. Et gennemtænkt og godt designet display, kan iscenesætte produktet og give dine kunder en endnu større købsoplevelse. Der findes uendeligt mange løsninger. Heldigvis for det, for dermed kan vi skræddersy en displayløsning, der trænger igennem uden at sprænge rammerne.

Emballage

Emballagedesignet kan være afgørende, når målgruppen skal vælge dit produkt til eller fra. Derfor er designet altafgørende for produktets afsætning. Designet skal naturligvis afspejle produktets værdier, og lægge sig tæt op ad brandets visuelle identitet. Dernæst skal det skille sig ud i et kompleks og støjende butiksmiljø. Her sættes emballagen på en hård prøve, og emballagedesignet skal derfor kommunikere klart – og det skal tale til både fornuft og følelser.

Instore-platforme

Instore-løsningen skal appellere til målgruppen. Den skal have stopeffekt, og designes så den skaber en positiv stemning. Butikken er mediet, men der kan indgå mange platforme: emballager, tv, tablets, displays, plakater, lysskilte, stofbannere og andre point-of-sales-materialer. Aidgency giver gerne et bud på din instore-løsning eller kommende kampagne.

Shop-in-shop

Space management er et af detailhandlens store buzzwords. Det handler blandt andet om at indrette butikken, så kunderne køber mere. Det kan være ved at give kunden et bedre overblik, og ved at optimere kundestrømmen. Shop-in-shop-løsninger kan også være vejen til øget salg og købsoplevelse. Den skal reflektere brandidentiteten, og designes til at imødekomme både brandets og butikkens behov. Der er kamp om kvadratcentimeterne, og dermed krav om designoptimering.

Aidgency har designet flere løsninger. Simple såvel som komplekse. Vi laver gerne et bud på din næste shop-in-shop-løsning.