Én konstant i det digitale univers

At skabe et stærkt brand kræver en holistisk tilgang. Hos Aidgency har vi kompetencerne til at være en rådgivende og udøvende konstant for vores kunder. Èn kontaktperson til at servicere jer inden for alle digitale touch points, og til at føre jer sikkert igennem hele processen.

Tiden, hvor I møder jeres kunder på en enkelt kanal, er fortid. Jeres kunder forventer, I ved hvem de er, og hvad de har behov for.

Web og mobil

Før i tiden var digitale løsninger et tilvalg. I dag er det reglen, hvis du vil markedsføre din virksomhed, produkt eller service effektivt.

Hos Aidgency er æstetik, funktionalitet og performance den primære indgangsvinkel til alle bureauets digitale touch points – lige fra store komplekse websites til, mobil sites, nyhedsbreve, App-løsninger, SoMe-kampagner, bannerannoncering mv. Alt sammen med missionen om at skabe oplevelse, brugerinvolvering og salg.

Vi kan rådgive og tage ejerskab på processen, eller vi kan levere dele af et større projekt.

Website/CMS

Hos Aidgency er vi systemuafhængige. Vi tilbyder at designe og udvikle større og mindre websites i flere forskellige og anerkendte CMS-systemer. Vi rådgiver, og anbefaler altid det CMS-system, der er optimalt i forhold til behov, ønsker og økonomi.

Vores primære fokus er det digitale design og UX (brugervenlighed). Dernæst har vi fokus på frontend-udviklingen, som er bindeleddet mellem form og funktion. Frontend-udviklingen sker i tæt samarbejde med designer og UX’er. Alle løsninger udvikles ud fra en responsiv tankegang, hvor sitet tilpasser sig det device, brugeren anvender.

Aidgency bygger websites med fokus på brugervenlighed, et stærkt digitalt design og mulighed for at måle på bruger-aktiviteter og flows.

Webshops

Aidgency har stor erfaring med udvikling af webshops. Også her designer vi løsninger, der matcher behov, ønsker og budget.  Vi hjælper med at vælge den rette e-commerce-platform, B2B eller B2C.

Design og UX er primære fokusområder. Vi designer webshoppen, så den passer til produktportefølje og integrationer, med fokus på brugervenligt design og optimeret købsflow.

I forbindelse med arbejdet analyserer vi også de interne arbejdsgange, så vi har et overblik over om de kan optimeres, og for at sikre, at e-commerce-systemet understøtter dem.

Alle løsninger udvikles ud fra en responsiv tankegang, hvor sitet tilpasser sig det device, brugeren anvender.

Vi arbejder også med det datadrevne rekommanderings- og personaliseringsværktøj Raptor Smart Advisor, for at give brugeren en personlig shopping-oplevelse. Det sikrer bedre konvertering og øget salg.

En god nyhed om nyhedsbrevet

Nyhedsbrevet er tilbage som et vigtigt digital touch point, da det nu er muligt at blive langt mere personlig end tidligere. Personaliseret indhold via nyhedsbreve giver en høj ROI, da det kan konvertere flere kunder end det fx er muligt via de sociale medier.

Nyhedsbrevet kan segmenteres og indholdet kan skræddersyes ud fra disse oplysninger. På den måde har man mulighed for at ramme og aktivere brugeren langt bedre end tidligere. Marketing automation via brug af trigger-mails og automatiserede e-mails, er også en afgørende faktor, når det handler om at trække kunder til sitet.

Aidgency rådgiver i forhold til design, opsætning, udførelse og valg af system, der matcher behov og økonomiske ramme. Vi laver en strategi i fællesskab, der skal konvertere kunder fra prospects til customers.

Content is king

Både når det gælder om at rangere højt på Google, og at fastholde brugerne, er det content, der regerer. Content er tekster, grafikker, billeder og videoer, eller rettere sagt indhold, der er så interessant, at det bliver læst og delt. Det er derfor helt essentielt at  skabe spændende indhold, og iscenesætte sig over for brugeren. Det får virksomheden til at fremstå aktiv og handlekraftig. At dele ud af sin knowhow skaber respekt og troværdighed om brandet.

Aidgency kan hjælpe med at designe indhold til dine digitale touch points, og kan også hjælpe med at publicere det.